Kunnianhimoa ja uutta nostetta hankintaan palvelumuotoilun maailmasta!
Huhtikuussa 2018 avasimme kokonaan uuden sivun hankinnan asiakaslähtöisessä kehittämisessä! Innodea Oy:n, Leader’s Beacon Group Oy:n ja Suomen Osto- ja logistiikkayhdistys LOGY ry:n yhdessä toteuttamassa Hankinnan asiakaslähtöinen palvelumuotoilu -valmennuksessa pohdimme uudella tavalla asiakkaan tarpeiden tunnistamista ja asiakasmatkaa hankinnan sisäisten asiakkaiden, toimittajien valinnan ja johtamisen näkökulmasta.
Huikea porukka ja onnistunut päivä innostavat meitä jatkamaan tätä matkaa! Hankinnan palvelumuotoilu jokaisen hankinta-ammattilaisen uusi kriittinen osaamisalue, joka kannattaa ottaa haltuun ensimmäisten joukossa.
Heti syksyllä jatketaan – tervetuloa mukaan!
Tapahtumat
Hankintapäällikön koulutusohjelma B 24/25 »
Monimuotokoulutus (3 lähipäivää, 11 etäpäivää)
Hankintapäällikön koulutusohjelma A 24/25 »
Monimuotokoulutus (4 lähipäivää, 20 pv etäpäivää, itseopiskelu)
Hankintapäällikön koulutusohjelma A 25/26 »
Monimuotokoulutus (4 lähipäivää, 20 puolen päivän etäpäivää sekä noin 6 itseopiskelu- tai vertaisopiskelupäivää)
Oston peruskurssi – huippusuosittu ostajan koulutusohjelma »
Monimuotokoulutus: Sis. lähiopetuspäiviä (Helsinki) ja etäpäiviä
Toimittajien taloudellisen suorituskyvyn arviointi »
Etävalmennus
Info: Hankintapäällikön koulutusohjelma 2025-2026 »
Etätilaisuus, Microsoft Teams
Hankintatoimen digitaalinen transformaatio: strategiat ja käytännöt »
Etäkoulutus, MS Teams
Hankintojen strateginen johtaminen ja kehittäminen »
Etäkoulutus, MS Teams
Epäsuorien hankintojen koulutusohjelma – lisäarvoa ja kustannussäästöjä »
Etävalmennus